حسابداری هزینه و هزینه های اداری
حسابداری هزینه یک روش حسابداری است که هدف آن جمع آوری هزینه های تولید شرکت با ارزیابی هزینه های ورودی هر مرحله از تولید و نیز هزینه های ثابت، مانند استهلاک تجهیزات سرمایه است. حسابداری هزینه برای اولین بار این هزینه ها را به صورت جداگانه اندازه گیری و ثبت می کند و سپس نتایج ورودی را با نتایج خروجی یا واقعی مقایسه می کند تا به مدیریت شرکت در سنجش عملکرد مالی کمک کند.
برای اطلاعات بیشتر و ادامه این مطالب به قسمت ادامه مطالب مراجعه نمایید
انواع ارزش های اندازه گیری در حسابداری
هزینه , ,های ,حسابداری ,کند ,تولید ,هزینه های , ,حسابداری هزینه , حسابداری ,می کند
درباره این سایت