محل تبلیغات شما

 

 

حسابداری هزینه و هزینه های اداری

 

 

 

حسابداری هزینه یک روش حسابداری است که هدف آن جمع آوری هزینه های تولید شرکت با ارزیابی هزینه های ورودی هر مرحله از تولید و نیز هزینه های ثابت، مانند استهلاک تجهیزات سرمایه است. حسابداری هزینه برای اولین بار این هزینه ها را به صورت جداگانه اندازه گیری و ثبت می کند و سپس نتایج ورودی را با نتایج خروجی یا واقعی مقایسه می کند تا به مدیریت شرکت در سنجش عملکرد مالی کمک کند.

 

 برای اطلاعات بیشتر و ادامه این مطالب به قسمت ادامه مطالب مراجعه نمایید

انواع ارزش های اندازه گیری در حسابداری

تفاوت چک الکترونیکی با چک معمولی

ويژگي هاي كيفي اطلاعات حسابداري در قالب صورتهای مالی

هزینه ,  ,های ,حسابداری ,کند ,تولید ,هزینه های ,    ,حسابداری هزینه ,  حسابداری ,می کند

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

communication- the management pr-cultur